środa, 31 października 2012

Wisiorek (wegetariańska) bagietka :D

Witam :) Mam dziś do pokazania bagietkę, ale wegetariańską :D Dlaczego wegetariańską?? Bo nie lubię mięsa :D A tak na serio to nie wiedziałam w jaki sposób wykonać taką realistyczną wędlinę xd

Miłego oglądania zdjęć (których jest mało :c )




Może być?? Papa :*

PS. Nareszcie wolne :D Macie jakieś plany na halloween ?? Ja raczej przesiedzę ten dzień w domu...

poniedziałek, 29 października 2012

Szykujcie sie na Candy!!!

Postanowiłam, że na 4500 odwiedzin bloga zorganizuję swoje pierwsze candy :D Jestem w trakcie kompletowania nagrody (powiem, że będzie o co powalczyć ;p). Aha... i jeśli macie jakieś sugestie co mogłoby znaleźć się w paczce, śmiało piszcie :) Jestem otwarta na wszystkie sugestie ;p Tak, więc żegnam :*

I jeszcze taka fotka :p (ale przymulona mina xd na usprawiedliwienie powiem, że było wtedy zimno :D )


Brzydka jestem, no nie?? ;p 

niedziela, 28 października 2012

Candy u violettxq

Przepraszam, ale nie mam czasu na normalną notkę... ale obiecuję poprawę! :D  Chciałam Was serdecznie zaprosić do wzięcia udziału w candy:


Myślę, że nagrody są dosyć atrakcyjne :)

sobota, 27 października 2012

Spis polskich blogów hand made :)

Zapisałam się do Spisu Polskich Blogów Hand Made :) Was też serdecznie do tego zapraszam -  można zareklamować swoje candy, na blogu pojawiać będą się też wywiady z autorami i różne tutoriale DIY :)

Zachęcam do zapoznania się z tą stroną :)


Ooo... przy okazji chciałabym zaprosić Was na bloga pewnej dziewczyny: KLIK!
 Ola dopiero zaczyna przygodę z blogowaniem, ale jest przemiła :) Początki są zawsze najtrudniejsze więc z pewnością będzie jej miło jak ją zaobserwujecie :D

Papa :*

piątek, 26 października 2012

Wisiorek kit kat.

Przepraszam, ze nie pisałam, ale mam maaaase nauki... przeklinam cię I gimnazjum!!! Mimo to w między czasie stworzyłam poniższy wisiorek Kit Kat :D





Zamierzam podejść do niego jeszcze raz i trochę go ulepszyć :D Oby się udało :)
Papa :*

niedziela, 21 października 2012

Wystawa w szkole :)

Mówiłam, że może wstawię parę zdjęć z wystawy i proszę bardzo :) Może nie są one najlepszej jakości, bo każdy się przepychał przez korytarz i na dodatek to oświetlenie... grrrr :/


 Na 1 i 2 zdjęciu bransoletki i kolczyki robione przez mamę, mnie i naszych "uczniów" :P


Sutasz wykonany przez babcię i uczestników warsztatów :)


 Trochę skromnie, ale było mało czasu na przygotowania :(


Posypało się trochę zamówień ^.^ Ogólnie rzecz biorąc było całkiem fajnie :))

A co wy sądzicie?? ;p

sobota, 20 października 2012

Wyzwania ciąg dalszy- Dzień 7 : Moje buty

O rany!!! Kompletnie zapomniałam o wyzwaniu :( Ale jedziemy dalej czyli...

DZIEŃ 7 : MOJE BUTY

Dłuuugo myślałam nad tym dniem :) Niby temat taki oczywisty, ale jednak okazał się dla mnie za trudny :P
Więc pokazać mogę tylko to:


Wystawa się udała, ale szkoda, że wydarzyło się parę nieprzyjemnych sytuacji (nieważne). Mam parę zdjęć, ale Olka nie chciała współpracować i dać się sfotografować (żałuj teraz ;p). Może uda mi się je jutro wstawić, ale zobaczymy :)

Papa :*


Oooo... 50-y post O.o  Myślałam, że nie wytrwam :P

piątek, 19 października 2012

Paczka ze sklepiku nr.2

We wtorek przyszła do mnie paczuszka, ale jakoś wcześniej nie miałam czasu żeby Wam ją pokazać. Głównie dlatego, że razem z mamą i babcią prowadziłam warsztaty w szkole (sznury koralikowe i sutasz). Jutro odbędzie się wystawa z wykorzystaniem naszych prac, więc możliwe, że wstawię parę zdjęć :P

Ale wracając do paczuszki...


 Na początek pudełeczko :D


Tuż po otwarciu...) przepraszam że te dwa pierwsze zdjęcia są na innym tle, ale inaczej się nie dało)


Łańcuszki (duuuużo ;p)


Modelina (fimo, astra i cernit)


Foremka na gofre serduszko :) (tyle razy próbowałam zrobić go samemu ale mi się nie udawało, a że była taniej niż zwykle- kupiłam:D )


Dwie bazy pierścionka, mini łyżeczki, większe sztućce, i dwie zatyczki do telefonu (na próbę)


Dwa koszyczki (większy i mniejszy), talerzyk ceramiczny i dwie butelki coca-coli :)


I trochę kokardek :)

Zdjęcia są jakie są... co poradzisz :(  Niedługo będziecie mogły oglądać prace z wykorzystanie tychże (skad ja znam to słowo?? O.o) produktów xd

Moje życie powoli się wali i tracę tych na których mi zależało :( Jestem jaka jestem i mnie nie zmienicie...

Do zobaczenia :)

piątek, 12 października 2012

Nagłówek

Mam pytanie: Czy zechciałby ktoś wykonać nagłówek na mojego bloga w zamian za reklamę twojej strony u mnie?? Bo ten teraźniejszy jest okropny :( Więc czekam na jakiegoś dobrego człowieka, który pomoże w potrzebie :*

Oooo... i patrzcie! Jest 2700 wyświetleń: 


Jestem z Was dumna :* Tak się cieszę ♥

Sutaszowy komplet od babci :)

Moja babcia nie dawno zajęła się sutaszem :) Z okazji urodzin zrobiła dla mnie taki komplecik:



Podziwiam babcię O_o A Wam się podoba??
PS. Wczoraj złożyłam zamówienie, więc teraz pozostaje tylko czekać :D
Pa :*
Aha! Przypomniała mi się jedna rzecz... zastanawiam się nad candy :) Co wy na to??

środa, 10 października 2012

Kolczyki mars'y

Tego nie widziałam jeszcze u żadnej z bloggerek :D Panie i panowie (głównie panie)... Przedstawiam kolczyki mars'y :p Wielu osobom się już spodobały :D






Co myślicie??
PS. Mama obiecała zamówienie w sklepiku (na urodziny) :) Chcielibyście post w którym pokazałabym co zamówiłam ??
Paaa :*

piątek, 5 października 2012

Żółte frugo- kolczyki :)

Dzisiaj prezentuję takie zwyczajne żółte frugo w postaci wiszących kolczyków :)



Mam nadzieję, że się podobają :*