niedziela, 12 maja 2013

KONKURS! Do wygrania moja biżuteria ;)

Musiałam się baaaardzo postarać, żeby napisać tego posta (z małym opóźnieniem ;p) -.-. Aktualnie mam zepsutą ładowarkę do laptopa i nie mam dostępu do zdjęć itp. ;( Mimo to informuję Was :

KONKURS!!!
organizowany razem z Girls Trio
do wygrania jeden z dwóch zestawów mojej biżuterii ;)


Odsyłam wszystkich TUTAJ!!!, aby się zgłosić ;)

Wybaczcie, że tak rzadko piszę, ale po prostu nie mam warunków ;/ Teraz czeka mnie siedzenie w domu (coś mnie bierze gardło ;c), więc może uda mi się napisać kilka postów ;p

Pozdrowionka ;*

środa, 1 maja 2013

Sztyfty kanapki :3

Wybaczcie... pochłonęły mnie zajęcia dodatkowe (w piątek śpiewamy na konkursie xD) i pewna rzecz związana z modeliną ;) (ale o tym już niedługo). Na dzisiaj kanapeczki w postacie sztyftów :)





Jedne z moich ulubionych kolczyków :D Na tę chwilę... żegnam Was :*

niedziela, 14 kwietnia 2013

Nominacja Liebster Blog :)



Hej :) Zostałam nominowana przez Sulimę Do Liebster Blog ;)




1.Ulubiony zespół? Raczej nie mam ;p
2.Jeżeli jesz poza domem to gdzie? Hmmm... ogólnie na mieście :D
3.Ulubiony sport. Siatkówka :3
4.Jakie święto lubisz najbardziej? Boże Narodzenie ;p
5.Czy czasami tracisz motywację do pisania bloga? Zdarza mi się :( Ale jednak zawsze mi ona wraca ;d
6.Jak wpadłaś na pomysł aby zacząć prowadzić bloga/ lepić z modeliny? Przeglądałam bloga Tynki i chciałam spróbować zrobić takie śliczne słodkości <3 Na początku nie szło mi najlepiej, ale z czasem... szło mi coraz lepiej xd
7.Ulubione słodycze...? Babeczki własnej roboty xd
8. Komedia czy Horror? Jeśli oglądam sama to komedia, horror tylko wtedy gdy ktoś jest ze mną :D
9.Ulubiona bajka? Król Lew :3
10.Inspirujesz się kimś/ czymś? Staram się po nikim nie "małpować" ;d ewentualnie korzystam z obrazków z google ;p
11. Ulubiona reklama telewizyjna xD? Cała seria z Rozumem i Sercem :D

Nie będę nikogo nominować, bo nie mam do tego głowy xd A po za tym już kiedyś to robiłam ;p Więc... pytań raczej też nie będę pisać ;p Sorki :)


sobota, 13 kwietnia 2013

Gofry z polewą ;)

Takie tam zwyczajne gofry :3 Co tu więcej pisać? :





Nie będę się rozpisywać, bo nie ma o czym ;p Staram się pisać regularnie- mam nadzieję, że 4 dni to nie aż taka duża przerwa ;)
W moim życiu układa się coraz lepiej, tylko dopiero teraz spostrzegłam się, że niektóre rzeczy już nie wrócą :(

Papa :*

wtorek, 9 kwietnia 2013

Pierścionek- torcik z łyżeczką ;p

Heloł :3 Do pokazania mam jeden z moich ulubionych pierścionków :) Zrobiłam go jakoś tak w czasie ferii (ojej... ale to było dawno ;o). Ale nie przeciągając :





Cóż... najwidoczniej zmiany w blogu nie wyszły mi najlepiej, tym bardziej, że chodzi mi o Wasze zadowolenie ;* Więc wrócił stary nagłówek, tylko tło zostało zmienione, bo tamte mi gdzieś wsiąkło ;o
Mam nadzieję, że teraz jest już dobrze, a nawet jeśli to jestem otwarta na wszelkie propozycje ;) Wiem, że nowe tło nie pasuje kolorystycznie w 100% do nagłówka, ale na razie może być ;p

Do zobaczenia :*

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Trochę zmian :)

Jak widzicie wprowadziłam kilka zmian na blogu ;p M.in. wstawiłam nowy nagłówek (tym razem własnego autorstwa ;p), zmieniłam tło oraz górują tu teraz trochę inne kolory ;) Będzie mi miło, jeśli wyrazicie własną opinię w komentarzach :) Kiedy zauważę, że nie za bardzo się Wam podoba, popracuję jeszcze nad wyglądem ). Ja osobiście jestem zadowolona ;)

Na razie :*

Okej... zmieniłam tło, bo Wam się nie podobało ;p W sumie to teraz jest nawet lepiej :D Nagłówek jeszcze zostawię, a tamten będzie w razie co ;)

niedziela, 7 kwietnia 2013

(Prawie) słodka bransoletka :3

Fajnie jest tak znowu pisać... brakowało mi tego :D

Dzisiaj, słodka bransoletka, chociaż... tak nie do końca ;p Większość zawieszek to coś słodkiego, ale znalazła się taka jedna kanapka ;d Może przejdę do zdjęć xd :







Sprostowanie do pucharka na 5 zdjęciu: Jak się okazało, pucharki ze Świata Koralików 2 topią się w piekarniku... powinnam była to przewidzieć :D Ale postanowiłam, że nie będę niczego wyrzucać, więc taki stopiony pucharek dynda sobie na mojej ręce ;p Ale nie jest źle ;d  W takim razie, prace z użyciem liquida odpadają :( Mimo to wykorzystałam już kilka pucharków z użyciem innej metody (ale o tym wkrótce) ;p

Myślę, że będę w międzyczasie dodawać jakieś nowe zawieszki i kiedyś tam wstawię zdjęcie na bloga :3

Papa :*


sobota, 6 kwietnia 2013

JUŻ WRACAM :) + bagietka ;p

Jednak 2 miesiące to mało czasu... Nawet nie wiem kiedy to zleciało :D
Przepraszam Was za moją nieobecność :( Po prostu przyszedł taki okres, że nie miałam na nic ochoty, choćby na napisanie kilku słów na blogu... Przez ten czas mało co tworzyłam, głównie rozmyślałam i skupiałam się na życiu prywatnym ;)
Długo się zbierałam, żeby napisać posta, ale uznałam, że nie mogę porzucić tego co do tej pory osiągnęłam :3 Mam nadzieję, że o mnie nie zapomnieliście, chociaż na to zasłużyłam ;p Teraz postaram się już nie odchodzić :d

Ale żeby nie było... przedstawiam Wam bagietkę :3 Już kiedyś taką robiłam, ale wyszła taka byle jaka KLIK ;p Ta wyszła o wiele lepiej, a przynajmniej ja tak uważam :)





Zastanawiam się, czy przez ten czas nie zapomniałam jak się lepi xd Oj tam... okaże się :D

Mimo, że obiecałam, że nie będę wstawiać swoich zdjęć, zrobię wyjątek i przypomnę Wam jak wygląda ta Karina co nie pisała przez 2 miesiące :d


Zdaję sobie sprawę, że nie jestem jakąś tam pięknością, więc nie poczuję się urażona przez negatywny komentarz :D

No to... do napisania :*


piątek, 15 lutego 2013

Paczka ze Świata Koralików 2.

Heeej ;p Jak tam mijają ferie (tym którzy je mają ;p)?? A ci pozostali... jak tam w szkole?? Ja na szczęście mam jeszcze ponad tydzień wolnego :3 Ale co do tematu...

Już od dawna zbierałam się, by zrobić zakupy w Świecie Koralików 2 :) Dzięki temu, że mam z mamą taki pewien układ (nie będę Was wtajemniczać ;p), to ona była sponsorką (za co bardzo dziękuję :*). W środę wieczorem złożyłam zamówienie, a dziś rano paczka była już u mnie ;p
Sama bardzo lubię czytać zakupowe posty, więc postanowiłam, że pokażę Wam co zamówiłam :d :










Uwielbiam ten sklep! Mają praktycznie wszystko, w bardzo niskich cenach ;)
Myślę, że część moich zakupów przeznaczę na Candy :d Ale raczej nie prędko się ono pojawi ;p

Do napisania :*

wtorek, 12 lutego 2013

Pewien bardzo fajny blog ;p

Hej, hej :p Chciałam Wam polecić bloga pewnych dwóch dziewczyn...


Bloga smileforme25.blogspot.com prowadzą dwie dziewczyny- Sylwia i Wiktoria :) Po tym co piszą, można się domyśleć, że są pełne życia ;) Z wielką chęcią czytam wszystkie posty i Was również do tego zachęcam :) Dziewczyny dopiero zdobywają popularność wśród innych blogów, dlatego warto im pomóc : dodawajcie się do obserwatorów, komentujcie, a także zapraszajcie czytania Waszych znajomych, bo naprawdę warto ;p Wiadomo, że początki są trudne... ale my możemy im to ułatwić ;p Obie są bardzo sympatyczne i zasługują na to, by odwiedzić ich bloga!

Naprawdę bardzo Was zachęcam do lektury :)

Pozdrawiam :*

poniedziałek, 11 lutego 2013

Kolczyki lody (można powiedzieć, że Big Bambi ;p)

PRZEPRASZAM, PRZEPRASZAM, PRZEPRASZAM, PRZEPRASZAM, PRZEPRASZAM, PRZEPRASZAM, PRZEPRASZAM, PRZEPRASZAM, PRZEPRASZAM, PRZEPRASZAM, PRZEPRASZAM, PRZEPRASZAM, PRZEPRASZAM, PRZEPRASZAM, PRZEPRASZAM,  i jeszcze raz PRZEPRASZAM!!! A za co?? Za to, że przez prawie trzy tygodnie nie napisałam ani jednego posta :( Ale obiecuję poprawę ;p

Dziś kolczyki lody, które mi, tak samo jak wielu osobom, przypominają Big Bambi :D Może nie wyglądają zniewalająco, ale fajnie się je nosi ;p




Dzisiaj oficjalnie zaczęły mi się ferie :D Nareszcie!!! Jednak warto było poczekać ;p Żeby to uczcić wybrałyśmy się z Wiki na miasto ;p Może by tak mały kolażyk ?? (na przeprosiny za moją nieobecność- chociaż nie wiem czy w jakikolwiek sposób interesuje Was moje prywatne życie ;p) . 


Kim jest Wiktoria?? Hahahahaha... niszczycielem dziecięcych marzeń ;p

Wiem, że nie jestem zbyt piękna, więc nie obrażę się za mniej pozytywne komentarze ;p

Od tej chwili będę już regularnie pisać! Do zobaczenia :*


czwartek, 24 stycznia 2013

Kolczyki- torciki (czekoladowe) przyprószone kakao ;p

Nudzi mi się :/ Chociaż... dowiedziałam się, że gdy mnie nie ma, ktoś się o mnie martwi i chce sie dowiedzieć  co się dzieje :*

Dzisiaj, torciki z masą czekoladową, oblane białą polewą i przyprószone kakao. Myślę, że wyszły całkiem nieźle, ale... zawsze mogłoby być lepiej ;p





I co myślicie? Konstruktywna krytyka również mile widziana ;p

http://ask.fm/Karotka24 - pytajcie, jeśli chcecie :)

środa, 23 stycznia 2013

Candy u Michuzi :)

Tak na szybko...

Zapraszam na CANDY u Michuzi!!!



Wyróżnienia Liebster Award (po raz kolejny ;p)

Cały wczorajszy i dzisiejszy dzień, spędziłam w domu... i tak pewnie do końca tygodnia :( Nie wiem co mi dolega, ale to chyba grypa :c Straaaasznie nie lubię potem nadrabiać tych szkolnych zaległości :/ Ale już dobra ;p

Ostatnio zostałam kilka razy nominowana do Liebster Award. Z tego co naliczyłam, to 3 razy (był czwarty raz, ale nie ma go na blogu tamtej osoby). Pomyślałam, że poświęcę chwilę i odpowiem na pytania :D

Wyróżnienia otrzymałam od Gosiaczka , Wiktorii i Ady. Dosyć późno odpowiadam, za co przepraszam :*

Zasady: 
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania od Gosiaczka:

1. Ptasie mleczko czy ptysie! <3 Ptasie mleczko ;p

2. Z charakteru, do jakiego zwierzaka jesteś podobna? Hahahaha... do mojego kota- cały dzień mogłabym przeleżeć na łóżku :D
3. Ulubiona bajka ^^ Smerfy ;p Lubię tę animowaną wersję i tą filmową ;p

4. Tytuł dobrej książki (chętnie jakąś po sesji przeczytam ^^) Moja ulubiona: Ida Pierelotkin "Dwie połówki pomidora" :d
5. Idealne miejsce do wypoczynku, to? Hamak pod drzewem <3 (mam takie miejsce u siebie na podwórku ;p)
6. Jaka jest najśmieszniejsza historyjka w Twoim życiu? Dużo ich, trudno by mi było wybrać :D
7. W torebce zawsze mam? Szczotkę do włosów :d
8. Ulubiona potrawa? Kotlet z piersi kurczaka ♥
9. Moja mama zawsze mi powtarzała, że...? Marzenia są po to, by się spełniały :)
10. Twój największy sukces życiowy? Praktycznie niczego jeszcze nie osiągnęłam ;p
11. Szalona rzecz, którą chciałabym zrobić, to...? Aktualnie czekam na skok na bungee :D

Pytania od Wiktorii:                                                                                                                                           1. Wolisz colę czy pepsi? Colę ;p                                                                                                                        2. Ile masz wzrostu? ok. 160 cm (niska jestem ;p)

3. Jaka jest Twoja ulubiona książka? Napiszę po raz kolejny: Ida Pierelotkin "Dwie połówki pomidora"
4. Twoja ulubiona piosenka? Olly Murs "Troublemaker" i wiele innych ;p
5. Co natchnęło Cię do założenia bloga? Hmmm... to, że zwykle nudziłam się w ciągu dnia i chciałam się pochwalić ludziom tym co robię ;p
6. Twój ulubiony dzień tygodnia to...? Środa i sobota, ale bardziej to drugie xd
7. Twoja ulubiona strona internetowa? Mam dużo ulubionych, nie umiem ich wszystkich wymienić :P
8. Kto jest najbliższą Ci osobą? Mama, przyjaciółka...
9. Kim chciałabyś zostać w przyszłości? Nie mam pojęcia, ale chciałabym robić coś ciekawego ;p
10. Masz jakieś zwierzątko? Tak, kota- Kajtka :)
11. Jakie jest Twoje marzenie? Dobrze ułożyć sobie życie :)

Pytania od Ady: 
1. Co jest twoją pasją? Tworzenie biżuterii, głównie z modeliny (ale nie tylko ;p)
2. Twój ulubiony film? Nie mam ulubionego :d
3. Wolisz pizze czy lody? To i to ;p
4. Masz jakiś talent? Lepię z modeliny, ale nie wiem czy mam do tego talent ;p Po za tym trochę śpiewam, ale nie na tyle dobrze by nazwać to talentem ;p
5. Szkoła czy wakacje? Wakacje ;d
6. Skąd wpadłaś na pomysł z blogiem? Po przejrzeniu masy innych blogów o modelinie, kosmetykach, codziennym życiu itp. :)
7. Czy lubisz babeczki? Taaak ;p
8. Jaki masz styl? Raczej żaden :D Ubieram się tak, jak jest mi wygodnie i tak jak mi się podoba :)
9. Skandal 2012 roku to...? Heh... nie mam pojęcia ;p Nie interesują mnie takie rzeczy :)
10. Kto gorszy Nicki Minaj czy Jula? Obie są fajne, jednak wolę Julę ;p
11. Lubisz nominacje do liebster blog? Cieszę się, że komuś podoba się mój blogi postanowił mnie wyróżnić, ale według mnie, przy odpowiadaniu na pytania (szczególnie przy większej ilości nominowań) jest trochę roboty :)

A teraz moje pytania:
1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
2. Masz drugie imię? Jeśli tak, to jakie?
3. Który przedmiot szkolny najmniej lubisz?
4. Jaki jest twój ulubiony kolor?
5. Jakie jest twoje motto życiowe (o ile je masz ;p)?
6. Pomidorowa czy rosół? ;p
7. Gdzie chciałabyś spędzić tegoroczne wakacje?
8. Twoja ulubiona gra/zabawa z dzieciństwa?
9. Truskawki czy maliny?
10. Czy jest coś czego żałujesz i chciałabyś to zmienić?
11. Jaką nadprzyrodzoną moc chciałabyś posiadać?

Nie wiem kogo wyróżnić, więc nominuję wszystkich którzy czytają tego posta i mają ochotę odpowiedzieć na moje pytania :)

heh... w takim razie nominuję Gabi K. http://in-my-own-mamba.blogspot.com/

Bardzo dziękuję za wszystkie wyróżnienia :*



poniedziałek, 21 stycznia 2013

Nowy, ulepszony Kit Kat ;p

Hej, hej :*

Kit Kat'a pokazywałam już TUTAJ :) W myślą o Srebrnej Agrafce przygotowałam jego nową ulepszoną wersję i oto ona ;p :






Żeby jakoś Wam przybliżyć to, w jaki sposób go ulepszyłam, przygotowałam takie małe zestawienie ;p (przy okazji widać różnicę w zdjęciach- kiedyś i dziś :d ) :


M.in. inaczej zrobiłam to "zakończenie" papierka, usunęłam ten napis "KAT" (uznałam, ze jest niepotrzebny ;p) i ogólnie tak mniej go "wysunęłam". 

Jest dostępny na Srebrnej Agrafce: KLIK! . No i właśnie... wystawiłam kilka pierwszych aukcji (również ciasteczko z poprzedniego posta) a teraz biorę się za następne :)



To by było na tyle :) Papa :*