czwartek, 24 stycznia 2013

Kolczyki- torciki (czekoladowe) przyprószone kakao ;p

Nudzi mi się :/ Chociaż... dowiedziałam się, że gdy mnie nie ma, ktoś się o mnie martwi i chce sie dowiedzieć  co się dzieje :*

Dzisiaj, torciki z masą czekoladową, oblane białą polewą i przyprószone kakao. Myślę, że wyszły całkiem nieźle, ale... zawsze mogłoby być lepiej ;p





I co myślicie? Konstruktywna krytyka również mile widziana ;p

http://ask.fm/Karotka24 - pytajcie, jeśli chcecie :)

środa, 23 stycznia 2013

Candy u Michuzi :)

Tak na szybko...

Zapraszam na CANDY u Michuzi!!!



Wyróżnienia Liebster Award (po raz kolejny ;p)

Cały wczorajszy i dzisiejszy dzień, spędziłam w domu... i tak pewnie do końca tygodnia :( Nie wiem co mi dolega, ale to chyba grypa :c Straaaasznie nie lubię potem nadrabiać tych szkolnych zaległości :/ Ale już dobra ;p

Ostatnio zostałam kilka razy nominowana do Liebster Award. Z tego co naliczyłam, to 3 razy (był czwarty raz, ale nie ma go na blogu tamtej osoby). Pomyślałam, że poświęcę chwilę i odpowiem na pytania :D

Wyróżnienia otrzymałam od Gosiaczka , Wiktorii i Ady. Dosyć późno odpowiadam, za co przepraszam :*

Zasady: 
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania od Gosiaczka:

1. Ptasie mleczko czy ptysie! <3 Ptasie mleczko ;p

2. Z charakteru, do jakiego zwierzaka jesteś podobna? Hahahaha... do mojego kota- cały dzień mogłabym przeleżeć na łóżku :D
3. Ulubiona bajka ^^ Smerfy ;p Lubię tę animowaną wersję i tą filmową ;p

4. Tytuł dobrej książki (chętnie jakąś po sesji przeczytam ^^) Moja ulubiona: Ida Pierelotkin "Dwie połówki pomidora" :d
5. Idealne miejsce do wypoczynku, to? Hamak pod drzewem <3 (mam takie miejsce u siebie na podwórku ;p)
6. Jaka jest najśmieszniejsza historyjka w Twoim życiu? Dużo ich, trudno by mi było wybrać :D
7. W torebce zawsze mam? Szczotkę do włosów :d
8. Ulubiona potrawa? Kotlet z piersi kurczaka ♥
9. Moja mama zawsze mi powtarzała, że...? Marzenia są po to, by się spełniały :)
10. Twój największy sukces życiowy? Praktycznie niczego jeszcze nie osiągnęłam ;p
11. Szalona rzecz, którą chciałabym zrobić, to...? Aktualnie czekam na skok na bungee :D

Pytania od Wiktorii:                                                                                                                                           1. Wolisz colę czy pepsi? Colę ;p                                                                                                                        2. Ile masz wzrostu? ok. 160 cm (niska jestem ;p)

3. Jaka jest Twoja ulubiona książka? Napiszę po raz kolejny: Ida Pierelotkin "Dwie połówki pomidora"
4. Twoja ulubiona piosenka? Olly Murs "Troublemaker" i wiele innych ;p
5. Co natchnęło Cię do założenia bloga? Hmmm... to, że zwykle nudziłam się w ciągu dnia i chciałam się pochwalić ludziom tym co robię ;p
6. Twój ulubiony dzień tygodnia to...? Środa i sobota, ale bardziej to drugie xd
7. Twoja ulubiona strona internetowa? Mam dużo ulubionych, nie umiem ich wszystkich wymienić :P
8. Kto jest najbliższą Ci osobą? Mama, przyjaciółka...
9. Kim chciałabyś zostać w przyszłości? Nie mam pojęcia, ale chciałabym robić coś ciekawego ;p
10. Masz jakieś zwierzątko? Tak, kota- Kajtka :)
11. Jakie jest Twoje marzenie? Dobrze ułożyć sobie życie :)

Pytania od Ady: 
1. Co jest twoją pasją? Tworzenie biżuterii, głównie z modeliny (ale nie tylko ;p)
2. Twój ulubiony film? Nie mam ulubionego :d
3. Wolisz pizze czy lody? To i to ;p
4. Masz jakiś talent? Lepię z modeliny, ale nie wiem czy mam do tego talent ;p Po za tym trochę śpiewam, ale nie na tyle dobrze by nazwać to talentem ;p
5. Szkoła czy wakacje? Wakacje ;d
6. Skąd wpadłaś na pomysł z blogiem? Po przejrzeniu masy innych blogów o modelinie, kosmetykach, codziennym życiu itp. :)
7. Czy lubisz babeczki? Taaak ;p
8. Jaki masz styl? Raczej żaden :D Ubieram się tak, jak jest mi wygodnie i tak jak mi się podoba :)
9. Skandal 2012 roku to...? Heh... nie mam pojęcia ;p Nie interesują mnie takie rzeczy :)
10. Kto gorszy Nicki Minaj czy Jula? Obie są fajne, jednak wolę Julę ;p
11. Lubisz nominacje do liebster blog? Cieszę się, że komuś podoba się mój blogi postanowił mnie wyróżnić, ale według mnie, przy odpowiadaniu na pytania (szczególnie przy większej ilości nominowań) jest trochę roboty :)

A teraz moje pytania:
1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
2. Masz drugie imię? Jeśli tak, to jakie?
3. Który przedmiot szkolny najmniej lubisz?
4. Jaki jest twój ulubiony kolor?
5. Jakie jest twoje motto życiowe (o ile je masz ;p)?
6. Pomidorowa czy rosół? ;p
7. Gdzie chciałabyś spędzić tegoroczne wakacje?
8. Twoja ulubiona gra/zabawa z dzieciństwa?
9. Truskawki czy maliny?
10. Czy jest coś czego żałujesz i chciałabyś to zmienić?
11. Jaką nadprzyrodzoną moc chciałabyś posiadać?

Nie wiem kogo wyróżnić, więc nominuję wszystkich którzy czytają tego posta i mają ochotę odpowiedzieć na moje pytania :)

heh... w takim razie nominuję Gabi K. http://in-my-own-mamba.blogspot.com/

Bardzo dziękuję za wszystkie wyróżnienia :*



poniedziałek, 21 stycznia 2013

Nowy, ulepszony Kit Kat ;p

Hej, hej :*

Kit Kat'a pokazywałam już TUTAJ :) W myślą o Srebrnej Agrafce przygotowałam jego nową ulepszoną wersję i oto ona ;p :






Żeby jakoś Wam przybliżyć to, w jaki sposób go ulepszyłam, przygotowałam takie małe zestawienie ;p (przy okazji widać różnicę w zdjęciach- kiedyś i dziś :d ) :


M.in. inaczej zrobiłam to "zakończenie" papierka, usunęłam ten napis "KAT" (uznałam, ze jest niepotrzebny ;p) i ogólnie tak mniej go "wysunęłam". 

Jest dostępny na Srebrnej Agrafce: KLIK! . No i właśnie... wystawiłam kilka pierwszych aukcji (również ciasteczko z poprzedniego posta) a teraz biorę się za następne :)



To by było na tyle :) Papa :*

sobota, 19 stycznia 2013

Ciastko i ciasteczka ;p

Heeeej ;p Dziś będzie baaaardzo ciasteczkowo :D Mówię o wisiorku z tutorialu u Agrafki i o ciastkach, które powstały dziś rano (są jadalne ;p).

Ciacho nie wyszło dokładnie tak jak chciałam, ale myślę, że nie jest źle ;p Jak ogarnę kilka spraw, będzie można je kupić na Srebrnej Agrafce - ale i tak pewnie nikt się nie skusi :d
A oto i rzekome ciastko ;p :





ale jestem gruba :/

A to moje kakaowo-pomarańczowe słodkości, z których nie zostało ani jedno ciastko :'( :




Coś czego o mnie nie wiecie: straaaasznie lubię piec <3 (piec, nie gotować- nie mylić ;p )

To by było na tyle :)
Paaaaa :*


środa, 16 stycznia 2013

Pączusie ;p

PORAŻKA!! Wróciłam ze szkoły i miałam nadzieję, że uda mi się zrobić trochę ładnych zdjęć modeliniaków ... I co?? Nic -.- Niby jest jasno, ale nie na tyle, żeby zrobić zdjęcia bez lampy błyskowej, która w moim aparacie jest po prostu okropna -.-

A tak po za tym całkiem dobrze ;p

Srebrna Agrafka już założona, no i właśnie czekam na dobre światło do fotek i aż wypiekę kilka nowych rzeczy :D

Ale, żeby nie było tak pusto... Dwa dosyć słabe zdjęcia pączusiów/donatów/donutów (jak zwał, tak zwał ;p) :



Do następnego razu :*


poniedziałek, 14 stycznia 2013

Ewolucja mojego ciasteczkowego potwora + widok z okna ;p

Dosyć dziwny temat, co nie? ;p Robiąc wczoraj porządek w pudełku z modeliniakami, znalazłam trzy pary ciasteczkowych potworów :D Okazało sie, że każda z nich pochodzi z zupełnie innego okresu, więc postanowiłam Wam przybliżyć trochę jego i moją historię ;p

Tego, ulepiłam na początku mojej przygody z modeliną, czyli jakoś tak w lutym zeszłego roku :


Ten, powstał mniej więcej trzy miesiące później ;p :
(już widać postępy :d)


A tego przyjemniaczka, zrobiłam dwa tygodnie temu:
(wciąż nie jest idealnie, ale patrząc w tył wygląda całkiem nieźle ;p )


No i cała rodzinka, po kolei- od najstarszego do najmłodszego ;p :
(nie zwracajcie uwagi na dziwne kreski nad nimi... sama nie wiem co się stało :d )


W tytule pojawił się też dopisek "widok z okna". Wczoraj sobie siedziałam i robiłam fotki, aż w końcu coś mnie naszło żeby obfotografować mój widoczek z okna ;p



Może nie zapiera on oddechu w piersiach, ale ja muszę patrzeć na niego dzień, w dzień :D To właśnie przed tym oknem lepię, odrabiam lekcje, a czasem robię zdjęcia ;p

Przy okazji dowiedziałyście się czegoś jeszcze o mnie... mieszkam w domku jednorodzinnym :D tak jakby na wsi ;p

Jutro jadę na wycieczkę do Warszawy :) Możecie mnie wypatrywać na Stadionie Narodowym i w Złotych Tarasach ;p Hahahahaha... i tak wiem, że nikogo to nie interesuje :d

Przy okazji... ZAPRASZAM:


Pytajcie, bo mi się nudzi ;p Chociaż... powinnam odrobić lekcje przed wycieczką ;p

Brrr... jest tak zimno, że przy pisaniu posta zdrętwiały mi palce :D

Miłego dnia :*


niedziela, 13 stycznia 2013

Ask.fm ;p

Założyłam ask'a :P Wszyscy zakładali, postanowiłam nie być gorsza ;p Przy okazji dziękuję Wiktorii (Ince) za pomoc z widgetem ::*

A więc... pytajcie :D


PS. Osobę, która pytała o wymianę banerami, proszę o kontakt na e-mail, gg, bądź też w komentarzu ;p (głupia ja... zapomniałam wspomnąć o tym w odpowiedzi :d)

sobota, 12 stycznia 2013

Wymianka z Anią :)

Nie dawno napisała do mnie pewna Ania z bloga strawberry-dream-handmade.blogspot.com i zaproponowała wymiankę. Ja oczywiście się zgodziłam i w czwartek przyszła do mnie paczuszka, w której były:






Jestem meeega zadowolona :D

Teraz sobie siedzę i siedzę, a powinnam lepić ;p Bo wiecie... postanowiłam, że jakoś niedługo założę Srebrną Agrafkę :D Ciekawe czy ktokolwiek będzie zainteresowany :D

Tymczasem, dziwna Karina w pasiastej bluzie, pozdrawia Was wszystkich :*
(hahahahaha... fajnie jest pisać o sobie w 3 os. :d )


Obiecuję, że najbliższym czasie postaram się nie wstawiać żadnych moich zdjęć ;p Wiem, że to jest dla Was okropny widok :D

czwartek, 10 stycznia 2013

Dwa świetne blogi !

Heeeej :D Chciałabym polecić Wam blogi dwóch, a właściwie trzech bardzo miłych osób :D



Karolina dopiero zaczyna przygodę z blogowaniem, ale jeśli otrzyma od Was motywację, z pewnością ona i jej blog szybko się rozwiną ;p Pisze ona głównie o codziennym życiu :) Posty są bardzo ciekawe i myślę, że warto poświęcić chwilę czasu, by sprawić jej przyjemność i dodać komentarz lub zaobserwować ;p
PS. Z pewnych źródeł ( i mam nadzieję, że źródło nie będzie na mnie za to złe ;p ) wiem, że Karolina lepiła ostatnio z modeliny :D Kto wie... może pokaże coś na blogu?? Jeśli ładnie ją poprosicie, na pewno to zrobi ;d




Dwie bardzo zdolne osóbki - Maciek i Marta ;p Szkoda, by nie doceniono takiego talentu, więc pomóżcie im od nowa odnaleźć się w szalonym, blogowym świecie :) Mi osobiście bardzo podobają się ich prace i są dla mnie tym o czego cały czas dążę- perfekcyjność :D Naprawdę, zachęcam Was do lektury, obserwowania, komentowania itp. ;p 
PS. Bardzo przepraszam autorów bloga, a właściwie Maćka... pisałam post w pośpiechu i popełniłam pewien błąd :( Najmocniej przepraszam, mam nadzieję, ze nie jesteś bardzo zły :)


Jutro (lub pojutrze) pojawi się post z wymianki z Anią :)
Papa :*


niedziela, 6 stycznia 2013

Znowu chupa chups, tym razem jabłkowy ;p

Pokazywałam już kiedyś truskawkowy, ten jest o smaku jabłkowym :D Niedługo, może pojawi się kilka innych takich lizaków :) Zobaczymy ;p



Co myślicie o zdjęciach? Próbowałam je jakoś ulepszyć, ale nie wiem czy mam do tego zdolności ;p

sobota, 5 stycznia 2013

Tutorial ;p

Mam pytanie ... chciałybyście na coś tutorial? Jeśli tak, to na co? ;p Bo dostałam już kilka zapytań o niego, niestety bez żadnych dokładnych propozycji :d

Chodzi mi o co, na co nie widziałyście jeszcze tutorialu, a sama potrafię to zrobić :) Bo bo co nam robić kolejny tutorial na coś, czego jest od groma w internecie? Może podoba Wam się coś z bloga i chciałybyście poznać "tajniki" jego wykonania? ;p

A więc ?? ;p

piątek, 4 stycznia 2013

Arbuuuuuzy ;p

Wierzcie mi... w rzeczywistości wyglądają o wiele ładniej :D NIE UMIEM robić zdjęć -.- Ale kiedyś się nauczę ;p



Ach... aż przypomina mi się lato <3

czwartek, 3 stycznia 2013

Koszyczek z jabłuszkami ;p

Już od dawna chciałam taki zrobić :D Miałam potrzebne materiały, ale brak chęci :( Aż w końcu z wykonaniem "wyprzedziła" mnie Natajka ... i wtedy nie wiem dlaczego, wzięłam się do roboty ;p Mój zdecydowanie różni się od jej koszyczka, tak więc nie uznawajcie tego za jakieś kopiarstwo. Obie na raz wpadłyśmy na ten sam pomysł :) Koniec gadania ;p




Mam dla Was trochę nowości ;p Jak tylko w ciągu dnia znajdę chwilę czasu, będę publikować częściej posty :)