niedziela, 14 kwietnia 2013

Nominacja Liebster Blog :)



Hej :) Zostałam nominowana przez Sulimę Do Liebster Blog ;)




1.Ulubiony zespół? Raczej nie mam ;p
2.Jeżeli jesz poza domem to gdzie? Hmmm... ogólnie na mieście :D
3.Ulubiony sport. Siatkówka :3
4.Jakie święto lubisz najbardziej? Boże Narodzenie ;p
5.Czy czasami tracisz motywację do pisania bloga? Zdarza mi się :( Ale jednak zawsze mi ona wraca ;d
6.Jak wpadłaś na pomysł aby zacząć prowadzić bloga/ lepić z modeliny? Przeglądałam bloga Tynki i chciałam spróbować zrobić takie śliczne słodkości <3 Na początku nie szło mi najlepiej, ale z czasem... szło mi coraz lepiej xd
7.Ulubione słodycze...? Babeczki własnej roboty xd
8. Komedia czy Horror? Jeśli oglądam sama to komedia, horror tylko wtedy gdy ktoś jest ze mną :D
9.Ulubiona bajka? Król Lew :3
10.Inspirujesz się kimś/ czymś? Staram się po nikim nie "małpować" ;d ewentualnie korzystam z obrazków z google ;p
11. Ulubiona reklama telewizyjna xD? Cała seria z Rozumem i Sercem :D

Nie będę nikogo nominować, bo nie mam do tego głowy xd A po za tym już kiedyś to robiłam ;p Więc... pytań raczej też nie będę pisać ;p Sorki :)


5 komentarzy:

  1. co do twojej odp w pyt. 6- miałam tak samo xd

    OdpowiedzUsuń
  2. 11... lol, też kocham te reklamy XD!

    Wpadnij: www.nietoperka.blogspot.com :3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog - Strawberry Dream Handmade. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reklamy z Sercem i Rozumem są meeega fajne i odpowiedziałabym pewnie tak samo :)


    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam : wyslijmimeila.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a moglabys nastepnym razem mnie nominowac?
    i wogule to zapraszam do mnie trwa tydzien tutorialowy!

    OdpowiedzUsuń