wtorek, 9 kwietnia 2013

Pierścionek- torcik z łyżeczką ;p

Heloł :3 Do pokazania mam jeden z moich ulubionych pierścionków :) Zrobiłam go jakoś tak w czasie ferii (ojej... ale to było dawno ;o). Ale nie przeciągając :





Cóż... najwidoczniej zmiany w blogu nie wyszły mi najlepiej, tym bardziej, że chodzi mi o Wasze zadowolenie ;* Więc wrócił stary nagłówek, tylko tło zostało zmienione, bo tamte mi gdzieś wsiąkło ;o
Mam nadzieję, że teraz jest już dobrze, a nawet jeśli to jestem otwarta na wszelkie propozycje ;) Wiem, że nowe tło nie pasuje kolorystycznie w 100% do nagłówka, ale na razie może być ;p

Do zobaczenia :*

16 komentarzy:

  1. słodziutki :D
    chociaż ja bym go zostawiła spiczastego :))

    Mega ci wychodzi polewa :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowityy *-*
    Świetny blog
    Pozdrawiam i obserwuję C:

    OdpowiedzUsuń
  3. <3 Plis, zrób candy, wezmę udział na 100% !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. z chęcią zjadłabym takie ciasto *...*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie piszesz, czekam na następną notkę ^^
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pierścionek <3 Można wiedzieć w jakim programie robiłaś nagłówek? <3
    wpadnij: nietoperka.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie po odebranie wyróżnienia C:

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż by się zjadło. Wgl fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysl wejdz na mojego bloga handmanki-ewki-i-nati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem zachwycona Twoją pomysłowością :)

    OdpowiedzUsuń