niedziela, 7 kwietnia 2013

(Prawie) słodka bransoletka :3

Fajnie jest tak znowu pisać... brakowało mi tego :D

Dzisiaj, słodka bransoletka, chociaż... tak nie do końca ;p Większość zawieszek to coś słodkiego, ale znalazła się taka jedna kanapka ;d Może przejdę do zdjęć xd :







Sprostowanie do pucharka na 5 zdjęciu: Jak się okazało, pucharki ze Świata Koralików 2 topią się w piekarniku... powinnam była to przewidzieć :D Ale postanowiłam, że nie będę niczego wyrzucać, więc taki stopiony pucharek dynda sobie na mojej ręce ;p Ale nie jest źle ;d  W takim razie, prace z użyciem liquida odpadają :( Mimo to wykorzystałam już kilka pucharków z użyciem innej metody (ale o tym wkrótce) ;p

Myślę, że będę w międzyczasie dodawać jakieś nowe zawieszki i kiedyś tam wstawię zdjęcie na bloga :3

Papa :*


16 komentarzy:

  1. Śliczna bransoletka, czekam na metodę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pucharek wygląda bardziej naturalnie, nie gadaj ;D Najbardziej mi się jednak babeczka i kanapka podobają ^__^

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bransoletka. Jak dla mnie najlepsze jest ten pierniczek (?) serduszko, normalnie boski <3 Wpadnij: www.nietoperka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta bransoletka :) Ja nawet nie zauważyłam, że pucharek się spalił xD

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Świetna bransoletka <3 Czy masz może w planach candy? Bo ja mam w planach wziąć w nim udział!

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał : )
    super prace , ja dopiero się uczę ; D

    http://sweetcherry783.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bransoletka ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń