poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Trochę zmian :)

Jak widzicie wprowadziłam kilka zmian na blogu ;p M.in. wstawiłam nowy nagłówek (tym razem własnego autorstwa ;p), zmieniłam tło oraz górują tu teraz trochę inne kolory ;) Będzie mi miło, jeśli wyrazicie własną opinię w komentarzach :) Kiedy zauważę, że nie za bardzo się Wam podoba, popracuję jeszcze nad wyglądem ). Ja osobiście jestem zadowolona ;)

Na razie :*

Okej... zmieniłam tło, bo Wam się nie podobało ;p W sumie to teraz jest nawet lepiej :D Nagłówek jeszcze zostawię, a tamten będzie w razie co ;)

7 komentarzy:

  1. :C Ważne , że Ci się podoba , jednak poprzednie było moim zdaniem cudne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagłówek jest okej, ale tło mi nie przypada do gustu .

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem poprzedni nagłówek przyciągał wzrok, ten nowy też jest fajny, ale jednak tamten bardziej mi się podobał ;)
    A tło chyba za dużo ma kolorów... Chociaż nowy wystrój bloga ma swój urok ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zdaniem poprzedni nagłówek był piękny, szkoda, że zmiemiłaś. teraz jest zbyt różowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Fajny nagłówek, jednak tamten bardziej mi się podobał... Ale to tylko moje zdanie ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ważne żeby Ci się podobał;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń